Passa al contingut principal

Els darrers de l'any (i algun antic)

Aquests són alguns dels darrers dibuixos d'aquest any... bastant més fluixos. Això de tornar a treballar no és bó, i alguns mals rotllos laborals. Em temo que tot plegat m'ha tret energia creativa.




Aquí un intent de cubisme. El que vaig exposar encara no l'he recuperat.

Un intent de color. Aquest estiu m'he apuntat a un intensiu per fer color i acuarela. A veure que tal.
Aquest és un dibuix de fa 2 anys. El tenia perdut en un armari. Es deia Alejandara, si mal no recordo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Sanguines i llàpis. 2 versions i un regal

D'aquest n'estic molt orgullós. És el primer retrat del natural que he fet amb color (sanguina), i el vaig regalar dedicat a la model :-). Era format A4 sobre paper Canson gris. Aquest és l'estudi previ que vaig fer amb llapis.

Variacions sobre un tema

Exposició de final de curs 2011!

Acaba ja el curs del 2011 i fem la tradicional exposició a l'Ateneu de Cerdanyola. Heus ací unes quantes fotos de la inauguració i dels quadres.